#HVG konferencia

Tudja mi az az agilis marketing? - A sikeres tartalomstratégia kulcsa
 

Tudja mi az az agilis marketing? - A sikeres tartalomstratégia kulcsa

Szakemberek szerint az agilis marketing hamarosan a sikeres, közönség-fókuszú tartalomgyártás felé vezető legrövidebb út lesz. Kövesse Andrea Fryrear tartalommarketing szakértő útmutatóját és tudja meg, hogyan szervezheti át marketingcsapatát úgy, hogy a lehető leghatékonyabban adaptálhassák ezt a módszert!

HVG Konferencia HVG Konferencia

Akkor is lehetünk jó vezetők, ha nem tudunk mindent
 

Akkor is lehetünk jó vezetők, ha nem tudunk mindent

„Mit fognak gondolni a beosztottaim, ha nem tudok minden kérdésükre azonnal válaszolni?” Merül fel gyakran a kérdés a frissen kinevezett vezetőkben. Ez a félelem teljesen természetes, azonban mindig szem előtt kell tartanunk, hogy nem csak mi tartunk ettől. A jelenlegi, dinamikusan változó világban nehéz, de korántsem lehetetlen olyan vezetői stratégiát kialakítani, amellyel folyamatosan fenntarthatjuk hitelességünket.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Mi kell a sikeres üzleti adatfelhasználáshoz?
 

Mi kell a sikeres üzleti adatfelhasználáshoz?

Interjú a nem mindennapi életutat bejárt kanadai-magyar üzletemberrel, Sandy Vacival, melyben kiderül, hogy a technológia nem minden. Olcsóbb lett ugyan, és könnyebben használható, de a siker változatlanul az emberi tényezőkön múlik.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Mivel foglalkozik egy IT-sourcing szakember?
 

Mivel foglalkozik egy IT-sourcing szakember?

A sourcing szakember afféle fejvadász, aki az online és offline világot pásztázza tehetséges jelöltek után kutatva. Az IT-sourcingos jóval szűkebb csoportra fókuszál: kiváló programozókat és fejlesztőket keres sajátos módszerekkel.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ilyen a jó meggyőzés - trükkök, módszerek
 

Ilyen a jó meggyőzés - trükkök, módszerek

Magánéleti és munkahelyi sikerességünk is nagyban függ attól, hogy mennyire hatékonyan tudunk az emberekre hatást gyakorolni. A Kis lépés, nagy hatás című könyv egyik szakmai lektorát, Pataki Katalint kérdeztük a meggyőzés tudományáról.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?
 

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?

Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.

HVG Konferencia HVG Konferencia

A siker nincs kőbe vésve
 

A siker nincs kőbe vésve

Miért tudnak hasonló képességű emberek közül egyesek folyamatos fejlődés mellett egyre sikeresebbé válni, miközben mások az ígéretes kezdés után leragadnak egy adott szinten? Többek között erre a kérdésre ad választ Carol S. Dweck, a Stanford egyetem pszichológusa, a világ egyik vezető motivációkutatója.

HVG Konferencia HVG Konferencia

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban
 

7 tévhit a tartalommarketinggel kapcsolatban

Számos cég – vagy márka – képviselője vág bele hatalmas lelkesedéssel valamilyen tartalommarketing tevékenységbe, de elmulasztja átgondolni, hogy a kezdeti lendületen kívül, mi mindenre lesz szüksége ahhoz, hogy hosszú távon is hatékony legyen a munkája. Bedy Krisztina, az Avantgarde PR ügyvezetője, összegyűjtötte a leggyakrabban tapasztalt „tartalommarketinges” tévhiteket.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?
 

Mi köze di Capriónak a tudatos vásárláshoz?

Fogyasztóként szeretjük azt gondolni magukról, hogy racionálisak, megfontoltak, talán még tévedhetetlenek is vagyunk, és nem reklámok hatására hozzuk meg vásárlási döntéseinket. Valóban így működik a világ? Képes lehet egy márka úgy értéket közvetíteni, hogy közben érzelmileg is hat a „racionális fogyasztóra”? Fodor Tamás, Off-beat! Roar concepts ügynökség vezetője szerint a válasz egyértelmű igen.

HVG Konferencia HVG Konferencia



Mit tanulhatunk vezetőként egy tengerészgyalogostól?
 

Mit tanulhatunk vezetőként egy tengerészgyalogostól?

A szervezetvezetés és egy hadtest irányítása között nem sok alapvető különbség van. Ez elsőre furcsán hangozhat, mégis több igazság van benne, mint gondolnánk: vezetőként ugyanis gyakran egy szakaszvezetőéhez hasonló, nagyon is felelősségteljes viselkedésmintákat kell követnünk ahhoz, hogy sikerre vigyük csapatunkat.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ha ön nem motivált, akkor biztosan ezek miatt
 

Ha ön nem motivált, akkor biztosan ezek miatt

Mi szükséges ahhoz, hogy egy vállalat életében az elindított változástatásoktól várt eredményeket elérjük? Sok részletre kell odafigyelnünk, de talán a legfontosabb az emberi tényező! Az, hogy mennyire motivált valaki a változásra, változtatásra, rengeteg részlettől függ. A demotiváltság lehetséges rejtett okait összegezte dr. Krasz Katalin munka és szervezeti szakpszichológus.

HVG Konferencia HVG Konferencia

6 tipp a tökéletes prezentációhoz
 

6 tipp a tökéletes prezentációhoz

Valljuk be, a legtöbben nem szívesen adunk elő. Sokan félünk a nyilvános beszédtől: pedig gondolataink, ötleteink átadásán és figyelemfelkeltő, lebilincselő előadásán nemcsak személyes, de üzleti sikereink is múlnak. Fogadjuk meg Gina Barnett TED előadó-felkészítőjének tanácsait, és álljunk magabiztosan közönsége elé!

HVG Konferencia HVG Konferencia



Kényelem és önkifejezés a közösségi felületeken - az adatvédelem legnagyobb ellenségei
 

Kényelem és önkifejezés a közösségi felületeken - az adatvédelem legnagyobb ellenségei

Ma már természetes, hogy saját nevünkkel közlekedünk, teszünk-veszünk a neten, pedig nem volt ez mindig így. Sokan emlékezhetnek még a hosszú regisztrációs folyamatokra, elfelejtett felhasználó-nevekre és jelszavakra, az anonim web időszakára. A Google és a Facebook előretörése azonban mindent megváltoztatott: egyre több helyen regisztráljuk magunkat saját nevünkön; a közösségi oldalak mára egyfajta online útlevélként szolgálnak azonosításunkhoz.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Így kezelheti egyszerűbben cége ügyeit: 4 csapda, amire figyelni kell
 

Így kezelheti egyszerűbben cége ügyeit: 4 csapda, amire figyelni kell

Nem csak kutatások sora (pl. IBM CEO Study, KPMG CEO Study), hanem mindennapi tapasztalataink is megerősítik, hogy a 21. század elejére túlságosan bonyolulttá vált az üzleti (és mindennapi) életünk. Manapság ez a cégvezetők egyik legfőbb fejfájása. Néhány globális vállalat, mint az IKEA, a Nike, vagy a GE felismerte ezt, és óriási méretük ellenére, stratégiájuk és működésük átlátható, egyszerű és jóval hatékonyabb. Mit csinálnak másként? Működhet ez kisebb léptékben is?

HVG Konferencia HVG Konferencia

Nem csak ismertet, gyönyörködtet is, mi az?
 

Nem csak ismertet, gyönyörködtet is, mi az?

Azonos tartalomnál a szöveg ismertet, a tábla informál, a grafikon megmutatja a lényeget; az infografika mindezt tudja, csak közben még gyönyörködtet is – vallja Zsubori Ervin, az InfoTandem alkotócsapat tartalmi tervezésért felelős tagja.

HVG Konferencia HVG Konferencia